در آستانه ی صدمین دیدار ملی لام؛ هاینکس: او بهترین مدافع تاریخ بوندس لیگا است
 
بروزترین وبلاگ فوتبال

در آستانه ی صدمین دیدار ملی لام؛ هاینکس: او بهترین مدافع تاریخ بوندس لیگا است

فیلیپ لام جمعه شب صدمین بازی ملی خود را مقابل تیم ملی اتریش برگزار خواهد کرد.

یوپ هاینکس سرمربی موفق فصل پیش باشگاه بایرن مونیخ که موفق شد در سومین دوره ی فعالیت خود در باشگاه مونیخی سه گانه ی اروپا را به ویترین افتخارات بایرن اضافه کند، نظرات جالبی را در مورد فیلیپ لام کاپیتان بایرن و تیم ملی آلمان برزبان آورده است.

به نقل از fcbayern.ir، لام جمعه شب در دیدار تیم ملی آلمان برابر اتریش حاضر خواهد شد تا 100امین بازی ملی خود را جشن بگیرد. به همین مناسبت بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان به تحسین توانایی های او پرداخته اند .نظرات یوپ هاینکس سرمربی فصل گذشته بایرن در مورد لام شنیدنی است. او که با مجله کیکر به گفتگو نشسته است در مورد لام می گوید:" 100 بازی ملی، عملکرد فوق العاده ای است. همیشه این عدد یک حس خاص به بازیکنان می دهد. لام چند سال اخیر با توانایی های ویژه ای که نشان داده ، همواره مورد علاقه بوده است. بازی های او خصوصا در این چند سال همواره چشم گیر بوده است و به خوبی نشان می دهد که او بازیکنی در سطح کلاس جهانی است."

هاینکس ادامه می دهد:" او فصل گذشته یکی از بهترین ها بود. لام یکی از ارکان کلیدی موفقیت ما در لیگ قهرمانان بود. من به عنوان مربی همکاری فوق العاده ای را با کاپیتان تیمم داشتم. هنگامی که برای دیدن دوستانم به اسپانیا می روم و صحبت می کنیم کاملا متوجه می شوم که لام چه شهرت و احترام جهانی را از آن خود کرده است. فیلیپ لام بهترین مدافع تاریخ بوندس لیگا است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل